Menu

Diabstore

Klachtenprocedure

Deel uw ervaring met ons

Kwaliteit staat bij Diabstore hoog in het vaandel. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over onze service. Een door ons geleverd product is bijvoorbeeld defect, voldoet niet aan uw verwachting of heeft de verkeerde maat. Maar u kunt ook ontevreden zijn over onze dienstverlening. Een door u besteld product is bijvoorbeeld niet of dubbel geleverd. Of misschien vindt u dat u te lang moet wachten aan de telefoon. Kortom: heeft u een negatieve ervaring met Diabstore? Laat het ons weten. 

Hoe kunt u uw ervaringen met ons delen?

U kunt op drie manieren uw ervaringen aan ons kenbaar maken: 

  • U kunt bellen met het gratis telefoonnummer 0800-2807277.
  • U kunt een e-mail sturen naar: info@diabstore.nl.
  • U kunt een brief sturen naar: Diabstore, Postbus 7912, 5605 SH, Eindhoven. 

Welke informatie hebben wij van u nodig?

Vertel ons alle informatie die van belang zou kunnen zijn. Bijvoorbeeld de naam van het product waar het om gaat, eventuele artikelnummers en data van gebeurtenissen. Omschrijf zo helder mogelijk wat is er gebeurd en waar bent u (on)tevreden over? Geef eventueel aan hoe u denkt dat wij het beste een en ander voor u kunnen oplossen. Geef ook aan hoe u het liefst wilt dat wij contact met u opnemen: per telefoon, brief of e-mail. Vergeet verder niet uw contactgegevens te vermelden: naam, adres, woonplaats, geboortedatum, telefoonnummer en uw e-mailadres.

Afhandeling

Ons klantteam zorgt uiteraard voor een tijdige en correcte afhandeling. Nadat u uw ervaringen aan ons kenbaar heeft gemaakt, kunt u tussendoor altijd contact met ons opnemen over de stand van zaken. Daarvoor belt u met ons gratis telefoonnummer 0800-2807277.

Is de oplossing niet naar wens?

U dient uw klacht eerst in te dienen bij Diabstore, zodat we naar een goede oplossing kunnen zoeken voor u. Bent u het vervolgens niet eens met de afhandeling en oplossing van uw klacht door Diabstore? Dan kunt u de Landelijke Klachtencommissie Medische Hulpmiddelen (LKMH) (www.lkmh.nl) benaderen.

Na melding van een klacht door u als cliënt, neemt het secretariaat LKMH de taak van mediator op zich en wordt met een frisse kijk op de klacht onderzocht of deze alsnog in bemiddeling op te lossen is. Deze bemiddeling is voor alle partijen vrijblijvend en een eventueel advies is dan ook niet bindend.